fbpx

Na zakupach nie możesz znaleźć niczego ciekawego - lub przeciwnie - jest tyle opcji, że czujesz się zagubiona?
Wracasz z zakupów zmęczona i zniechęcona?
Twoje zakupy zbyt często okazują się nietrafione?

Personal shopper on-line

Moje Klientki, dla których wykonałam już analizę kolorystyczną i analizę sylwetki, zyskują dostęp do kolejnej, pożądanej usługi: zakupów on-line.

Zakupy bez wychodzenia z domu stały się dla nas rzeczywistością. W czasach, gdy oferta sklepów internetowych znacznie przewyższa możliwości sklepów stacjonarnych, a formy prezentacji produktów i polityka zwrotów czynią cały proces jeszcze przyjemniejszym, nie może być inaczej. Z przyjemnością pomogę znaleźć Ci wymarzone ubrania, zgodne z Twoimi oczekiwaniami.

UWAGA: zakupy on-line odbywają się w dużej mierze jedynie na podstawie zdjęć. Jeśli mam być skuteczna, potrzebuję dokładnie znać Twoją urodę (kolory) i sylwetkę - stąd usługa personal shopper on-line dostępna jest jedynie dla moich stałych Klientek.

W innej sytuacji zapraszam Cię do skorzystania z usługi stacjonarnie, na żywo, w Rzeszowie :).

.

.

.

.

.

Jeśli jesteś zainteresowana usługą zakupów on-line, skontaktuj się ze mną poprzez e-mail: justyna.f.majewska@gmail.com

Wycena indywidualna

Jeśli nigdy nie zakochałaś się od pierwszego wejrzenia, kupujesz w złych sklepach.

Scroll to top

Kupując przez Internet od przedsiębiorców [co do zasady] przysługuje Ci tzw. prawo do namysłu (odstąpienia od umowy w terminie 14 dni). Dostarczony produkt możesz zwrócić nie podając przyczyny.

Prawo do namysłu nie dotyczy jednak treści cyfrowych, które "z Internetu" pobierasz na swoje urządzenie. Mówiąc prosto - nie masz jak takiego produktu fizycznie "zwrócić" (bo jak? odsyłając e-mailem?) i zawsze możesz gdzieś przechowywać jego kopię.

Zaznaczając check-box, produkt otrzymasz natychmiast, ale nie będziesz mogła z niego zrezygnować.
Bez zaznaczenia zachowasz prawo do namysłu (gdybyś jeszcze chciała się namyśleć), ale produkt otrzymasz po 14 dniach, gdy to prawo wygaśnie.

Rezygnacja z prawa do namysłu nie oznacza, że nie możesz reklamować produktu w razie ewentualnych problemów :). Oznacza tyle, że jesteś pewna podjętej decyzji zakupu.