fbpx

Na zakupach ciężko Ci znaleźć ubrania, które dobrze leżą?
Ciągle nosisz te same fasony, bo nie wiesz, czy w czymś innym będzie Ci dobrze?
Komponowanie codziennych stylizacji przypomina składanie łamigłówki?

Kiedy się ubierasz, wybierasz kolor i jego formę (krój).

Źle dobrany fason sprawia, że sylwetka wygląda nieforemnie: tu robi się zbyt masywnie, tam za szczupło; zbyt krótko lub groteskowo długo.

W kontraście - odpowiednio dobrany fason sprawia, że sylwetka nabiera atrakcyjnych proporcji; podkreśla to, co w niej najpiękniejsze.

Analiza sylwetki

Istnieje wiele różnych typologii sylwetek, żadna jednak nie wyczerpuje w pełni naszej różnorodności. Pomagając Ci zobaczyć, zrozumieć i ubrać Twoje kształty, posługuję się najbardziej klasyczną z wszystkich typologii. Jesteś klepsydrą, trójkątem, trójkątem odwróconym, prostokątem czy kołem? To podstawowa i ogromnie ważna informacja o Twoich proporcjach, niezależnie od wzrostu i wagi. Ale na tym nie koniec! Teraz rozpiszemy Twoją budowę "na kawałki". Szyja, ramiona, biust, talia, biodra, nogi - jak je ubrać z osobna i w całości? Z analizy wyłania się pełny obraz Twojej sylwetki i lista precyzyjnie dobranych do niej fasonów, niepowtarzalna jak Ty sama.

Prasa instruuje nas "jak ukryć szerokie biodra", "jak powiększyć mały biust" - jakby praca z sylwetką była jedynie maskowaniem kompleksów... Proponuję Ci inne podejście. Zamiast ukrywać mankamenty, skupimy się na podkreśleniu tego, co w Twojej sylwetce najlepsze. Dzięki swoim atutom rozbłyśniesz własnym blaskiem! A mankamenty? Znikną w tle, niezauważone. Analiza sylwetki on-line pozwala Ci skorzystać z usługi niezależnie od odległości między nami.

.

.

.

.

.

Uzyskaj wsparcie, gdziekolwiek jesteś.

#1 Zamów usługę

Usługę zamówisz poprzez sklep. Analizę wykonuję na podstawie zdjęć. Po potwierdzeniu zamówienia otrzymasz dokładne instrukcje jak je wykonać.

2# Wyślij zdjęcia

Wykonaj i wyślij w wiadomości zwrotnej kilka zdjęć zgodnie z instrukcją. Spokojnie, wystarczą takie z aparatu kompaktowego lub dobrego telefonu (byle bez filtrów i głównym aparatem).

#3 Otrzymasz analizę...

Analizę otrzymasz e-mailem w formie prezentacji pdf. Omówimy Twoją sylwetkę od ogółu do szczegółu. Pokażę Ci jakie fasony wybierać i wytłumaczę, dlaczego właśnie te.

#4 ... i konsultacje

W prezencie otrzymasz półgodzinne konsultacje on-line, by rozwiać ewentualne wątpliwości. Możesz ten czas wykorzystać, by omówić kłopotliwe ubrania z Twojej szafy.

Co zyskujesz?

  • lepszą świadomość swojego ciała i swoich atutów
  • korzystniejszy wygląd i lepsze samopoczucie na co dzień
  • potężną broń na zakupach - wiesz, czego szukać, a czego unikać
  • oszczędności – pieniężne i czasowe – dzięki skutecznym zakupom

Podsumowanie analizy - prezentacja pdf

Analiza sylwetki on-line to też podsumowanie -
ponad 20 kart skupionych na Twojej sylwetce:

  • indywidualna w 100% jak Ty sama
  • szczegółowy opis Twojej sylwetki
  • strategia pracy z sylwetką w oparciu o Twoje atuty
  • opis najkorzystniejszych fasonów (+ objaśnienia)
  • okrycia, topy, spodnie, spódnice, sukienki, dodatki
  • na co zwrócić uwagę, czego unikać
  • galerie pełne zdjęć przykładowych ubrań
analiza sylwetki on-line

Cena usługi: 297

Dodaj do koszyka

Scroll to top

Kupując przez Internet od przedsiębiorców [co do zasady] przysługuje Ci tzw. prawo do namysłu (odstąpienia od umowy w terminie 14 dni). Dostarczony produkt możesz zwrócić nie podając przyczyny.

Prawo do namysłu nie dotyczy jednak treści cyfrowych, które "z Internetu" pobierasz na swoje urządzenie. Mówiąc prosto - nie masz jak takiego produktu fizycznie "zwrócić" (bo jak? odsyłając e-mailem?) i zawsze możesz gdzieś przechowywać jego kopię.

Zaznaczając check-box, produkt otrzymasz natychmiast, ale nie będziesz mogła z niego zrezygnować.
Bez zaznaczenia zachowasz prawo do namysłu (gdybyś jeszcze chciała się namyśleć), ale produkt otrzymasz po 14 dniach, gdy to prawo wygaśnie.

Rezygnacja z prawa do namysłu nie oznacza, że nie możesz reklamować produktu w razie ewentualnych problemów :). Oznacza tyle, że jesteś pewna podjętej decyzji zakupu.