fbpx

Twoja twarz często wydaje Ci się szara i zmęczona?
W sklepie masz problem z wyborem odpowiedniej kolorystyki ubrań?
Twoje ubrania nie chcą się ze sobą łączyć?
Mimo starannej stylizacji, ciągle wydaje Ci się, że wyglądasz przeciętnie?

Dobrze dobrane barwy:

  • korespondują z naturalną urodą
  • odmładzają i odświeżają twarz
  • maskują przebarwienia, zmarszczki czy cienie pod oczami
  • sprawiają, że kolor oczu i włosów jest intensywny i pełny blasku
  • doskonale się ze sobą łączą

Tymczasem ze złymi kolorami jest dokładnie odwrotnie...

Analiza kolorystyczna 12 typów

to uniwersalny i elastyczny sposób określania typu kolorystycznego.
Korzystniej Ci w kolorach jasnych czy głębokich? Ciepłych czy chłodnych? Przygaszonych czy czystych? Kombinacja trzech cech, tzw. atrybutów, określa jakim typem jesteś (Wiosną, Latem, Jesienią, Zimą). Ale na tym nie koniec! Ustalamy, który z tych atrybutów jest najważniejszy i najsilniej kształtuje Twoją paletę - w ten sposób wyłania się 12 typów, których palety przenikają się i wzajemnie pożyczają od siebie barwy. Analiza kolorystyczna 12 typów pozwala na tworzenie w pełni indywidualnych palet i precyzyjne doradztwo dotyczące koloru. Przede mną nie ma tajemnic. Analiza kolorystyczna on-line pozwala Ci na skorzystanie z tej usługi, niezależnie od dzielącej nas odległości.

Swoje doświadczenie opieram na solidnej praktyce. Od 6 lat szkolę przyszłe wizażystki i stylistki z nowoczesnej analizy kolorystycznej. Mam za sobą setki wykonanych i nadzorowanych analiz, zarówno tych twarzą w twarz, jak i za pośrednictwem komputera (analiza kolorystyczna on-line).
analiza kolorystyczna on-line 12 typów

Odległość to nie problem. Zamów analizę on-line.

#1 Zamów usługę

Usługę kupisz poprzez sklep. Analizę wykonuję na podstawie specjalnie przygotowanych zdjęć. Po potwierdzeniu zamówienia otrzymasz dokładne instrukcje jak je wykonać.

2# Wyślij zdjęcia

Wykonaj i wyślij w wiadomości zwrotnej kilka zdjęć zgodnie z instrukcją. Spokojnie, wystarczą takie z aparatu kompaktowego lub dobrego telefonu (byle bez filtrów i głównym aparatem).

#3 Otrzymasz analizę...

Przygotuję dla Ciebie analizę, którą otrzymasz e-mailem w formie prezentacji pdf. Sama zobaczysz, jak poszczególne grupy kolorystyczne i barwy wpływają na Twój wygląd.

#4 ... i konsultacje

Wraz z analizą otrzymasz też kurs dotyczący Twojego typu urody (o wartości 149 zł). Do tego bonus: półgodzinne konsultacje on-line, by żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi.

Co zyskujesz?

  • wskazówki, jak ubierać się i malować, by wyglądać jeszcze piękniej 😉
  • korzystniejszy wygląd i lepsze samopoczucie na co dzień
  • potężną broń na zakupach - wiesz, czego szukać, a czego unikać
  • oszczędności – pieniężne i czasowe – dzięki skutecznym zakupom

W PREZENCIE do usługi analizy otrzymasz

Kurs: Twój typ urody

wartość prezentu to 149 pln!

  • opis typu urody i celebrytki, które mogą być inspiracją
  • Twoje atrybuty - paleta, barwy i grupy kolorystyczne
  • wskazówki stylizacyjne i przykładowe stylizacje, printy
  • lista zakupowa (co warto mieć w szafie w jakim kolorze),
  • ściąga z połączeń kolorystycznych z przykładami,
  • kolorystyka i właściwości kosmetyków do makijażu
  • opis prostych i uniwersalnych makijaży krok-po-kroku
  • ćwiczenia, które pomogą Ci wprowadzić wiedzę w życie

Cena usługi: 297

Dodaj do koszyka

Scroll to top

Kupując przez Internet od przedsiębiorców [co do zasady] przysługuje Ci tzw. prawo do namysłu (odstąpienia od umowy w terminie 14 dni). Dostarczony produkt możesz zwrócić nie podając przyczyny.

Prawo do namysłu nie dotyczy jednak treści cyfrowych, które "z Internetu" pobierasz na swoje urządzenie. Mówiąc prosto - nie masz jak takiego produktu fizycznie "zwrócić" (bo jak? odsyłając e-mailem?) i zawsze możesz gdzieś przechowywać jego kopię.

Zaznaczając check-box, produkt otrzymasz natychmiast, ale nie będziesz mogła z niego zrezygnować.
Bez zaznaczenia zachowasz prawo do namysłu (gdybyś jeszcze chciała się namyśleć), ale produkt otrzymasz po 14 dniach, gdy to prawo wygaśnie.

Rezygnacja z prawa do namysłu nie oznacza, że nie możesz reklamować produktu w razie ewentualnych problemów :). Oznacza tyle, że jesteś pewna podjętej decyzji zakupu.