fbpx

usługi stylistki on-line

Analiza kolorystyczna

Określę Twój kolorystyczny typ urody. Dlaczego to ważne? Kolor to połowa naszego wyglądu - w końcu to, co widzimy to kształty i kolory. Odpowiednio dobrane barwy sprawiają, że wyglądamy naturalnie pięknie - bez przesadnego makijażu i wymyślnej stylizacji. Włosy i oczy lśnią, cera promienieje zdrowiem i młodym wyglądem. Tym czasem złe kolory bardzo nam szkodzą - twarz staje się zmęczona, niezdrowa, niedoskonałości są podkreślone. Mimo starań, efekt końcowy jest mizerny. Jeszcze muszę Cię przekonywać? 🙂 Zobacz opis usługi TUTAJ.

osobista stylistka online

Analiza sylwetki

Nasza ciało posiada własne, wyjątkowe proporcje. To, w jaki sposób z nimi pracujemy poprzez dobór fasonów, ma ogromny wpływ na nasz wygląd. W ramach analizy sylwetki, przygotuję w 100% zindywidualizowany opis Twojej sylwetki. Wytłumaczę jak pracować z Twoimi proporcjami, które fasony nosić i dlaczego (oraz, analogicznie, czego nie nosić). To ubrania mają się dostosować do Ciebie, a nie na odwrót. Zobacz opis usługi TUTAJ.

Osobista stylistka

Nie ważne, czy potrzebujesz jednorazowej pomocy w skomponowaniu stylizacji, czy potrzebujesz wsparcia podczas przeglądu szafy - możesz uzyskać moją pomoc, niezależnie, w którym zakątku Polski mieszkasz. Sama określasz, ile mojego wsparcia potrzebujesz.  Zobacz opis usługi TUTAJ.

Scroll to top

Kupując przez Internet od przedsiębiorców [co do zasady] przysługuje Ci tzw. prawo do namysłu (odstąpienia od umowy w terminie 14 dni). Dostarczony produkt możesz zwrócić nie podając przyczyny.

Prawo do namysłu nie dotyczy jednak treści cyfrowych, które "z Internetu" pobierasz na swoje urządzenie. Mówiąc prosto - nie masz jak takiego produktu fizycznie "zwrócić" (bo jak? odsyłając e-mailem?) i zawsze możesz gdzieś przechowywać jego kopię.

Zaznaczając check-box, produkt otrzymasz natychmiast, ale nie będziesz mogła z niego zrezygnować.
Bez zaznaczenia zachowasz prawo do namysłu (gdybyś jeszcze chciała się namyśleć), ale produkt otrzymasz po 14 dniach, gdy to prawo wygaśnie.

Rezygnacja z prawa do namysłu nie oznacza, że nie możesz reklamować produktu w razie ewentualnych problemów :). Oznacza tyle, że jesteś pewna podjętej decyzji zakupu.