fbpx

Jak zaplanować stylową metamorfozę? Krok 3

Wiesz już, co potrzebujesz i będziesz potrzebować w swojej garderobie. Obliczyłaś roczny budżet i określiłaś, ile możesz wydać na daną rzecz. Wyznaczyłaś też optymalny czas, kiedy szukasz danej rzeczy.

Jest jeszcze coś, co pomoże Ci lepiej zaplanować zakupy…

To świadomość, w czym wyglądasz najlepiej: w jakich kolorach i fasonach.

Szafa marzeń składa się z ubrań, w których wyglądasz rewelacyjnie i które łatwo łączą się ze sobą wzajemnie. A więc z ubrań, których krój i kolor Ci pasuje. Po prostu. Tymczasem, zamiast zastanowić się, co (i dlaczego) nam pasuje, często kupujemy pod wpływem impulsu – mody, pierwszego wrażenia – a później to SIEBIE obwiniamy o to, że wyglądamy w czymś źle, jakby to z naszą urodą lub sylwetką było coś nie tak.

Kochana – z Tobą jest wszystko w doskonałym porządku.
Jakikolwiek masz kolor włosów czy obwód w talii.

Po prostu nie wszystkie ubrania Ci służą, bo oferta sklepów musi objąć najróżniejsze urody i sylwetki. Po to właśnie, byś Ty z kolei mogła znaleźć rzeczy idealne właśnie dla Ciebie.

I tu właśnie pojawia się ogromna rola analizy kolorystycznej i analizy sylwetki.

Analiza kolorystyczna

opisuje Twój typ urody i precyzyjnie wyjaśnia i pokazuje, w jakich kolorach Ci najpiękniej. A za tymi barwami (i ich cechami) stoi znacznie więcej: połączenia tych barw, wzory, materiały, a nawet makijaż (od doboru kolorystyki, przez konsystencję po sam rysunek makijażu).
O analizie kolorystycznej piszę tu sporo. Polecam Ci ten wpis, oraz wszystko pod tagiem „analiza kolorystyczna” . ZOBACZ USŁUGĘ

Analiza sylwetki

ma za zadanie pomóc Ci zrozumieć swoje ciało i jego proporcje. Dobra analiza nie ogranicza się do zwykłej listy fasonów – pokazuje Ci jak i dlaczego dany fason wpływa na Twoją sylwetkę. Nie po to, żebyś „w końcu” wyglądała na klepsydrę…, ale po to, żebyś przestała obwiniać swoje ciało za to, że w czymś nie wygląda dobrze. Po to to, żebyś świadomie i z korzyścią dla siebie kreowała swoje proporcje i sprytnie korzystała z aktualnej mody, umiała budować pożądaną sylwetkę, odpowiednio ją balansując. Niezależnie, czy wolisz iść w stronę ponadczasowego ideału (klepsydry), czy aktualnej linii z wybiegów. ZOBACZ USŁUGĘ

Wiesz już: co, kiedy i za ile chcesz kupić.
A jeśli do tego wiesz, w jakim kolorze i fasonie,
nie możesz być na lepszej drodze do idealnej garderoby.

A krok 4 będzie już tylko wisienką na torcie ;).

1 Comment

  1. Ola Szfrańska
    3 października 2020

    Mega fajnie się to wszystko prezentuje, doskonałe dopasowanie całej stylizacji. Koniecznie muszę zrobić przegląd swojej szafy aby usunąć niepotrzebne rzeczy aby nabyć coś nowego, zainspirowałaś mnie tym wpisem.

Comments are closed.

Scroll to top

Kupując przez Internet od przedsiębiorców [co do zasady] przysługuje Ci tzw. prawo do namysłu (odstąpienia od umowy w terminie 14 dni). Dostarczony produkt możesz zwrócić nie podając przyczyny.

Prawo do namysłu nie dotyczy jednak treści cyfrowych, które "z Internetu" pobierasz na swoje urządzenie. Mówiąc prosto - nie masz jak takiego produktu fizycznie "zwrócić" (bo jak? odsyłając e-mailem?) i zawsze możesz gdzieś przechowywać jego kopię.

Zaznaczając check-box, produkt otrzymasz natychmiast, ale nie będziesz mogła z niego zrezygnować.
Bez zaznaczenia zachowasz prawo do namysłu (gdybyś jeszcze chciała się namyśleć), ale produkt otrzymasz po 14 dniach, gdy to prawo wygaśnie.

Rezygnacja z prawa do namysłu nie oznacza, że nie możesz reklamować produktu w razie ewentualnych problemów :). Oznacza tyle, że jesteś pewna podjętej decyzji zakupu.